неділю, 7 червня 2015 р.

пАкращення

Склалося так, що моє захоплення велосипедом проклюнулося аж під завершення третього десятку. Переважають у цьому хобі покатеньки з походами, але помірятися п… позмагатися з іншими у швидкості час від часу також кортить. Відкатавши у більш юних категоріях декілька рідних Гайків, Одеську сотку і Опришки, подався на Пущу.
Перший млинець засмажився зрозуміло яким, тож мітка 30+ вказала не тільки на перехід у відповідну категорію, а й зайняте «почесне» місце на межі третього-четвертого квартетів. Такий перебіг подій мене дуже засмутив і я на рік зав’язав із велоактивним життям в принципі :)
Цієї весни «пороблене» відробилося. Надзвичайно активно, звісно, не готувався, але сили для покращення минулорічного результату відчувалися.
Старт роздільний, стартова хвилина восьма. Гонщиків троє замість чотирьох. Один відірвався вперед, але не дуже далеко, в іншого відразу ж почалися проблеми з переклюками. Починаю швидше, ніж минулого року і це радує. Обігнав декількох хом’яків ще «хом’ячіших», ніж я сам. А далі був пісок…
Тут я почав жорстко тупити – часом навіть забуваючи скидати передачі. Склалося враження, що це не я їздив три тижні тому в Кам’яне село, де покриття хоча й гуманніше, але все ж схоже. Прямо-таки дежавю моєї першої покатеньки в Пущу, коли ми з друзями застрягли в одній з паралельних просік. А минулорічна гонка начебто й не була такою піщаною…
Але як би там не було, пісок піском, але по рівняку їхав досить швидко. Відносно, звісно… Невдовзі за другим містком мене обійшов Бантік із ще якимось чуваком на колесі і я лише захоплено дивився вслід від’їжджаючому паровозу.

Коли ж після першого кола відмітив ті ж самі 42 хвилини, зрозумів що від карми не втечеш і їхав далі «в своє задоволення». Підсумковий результат по часу гірший на 7 секунд (або 0,13%). От тобі й «пакращення»… Хоча з іншого боку, в табелі про ранги позиція значно вигідніша – так що не все так погано в нашому домі. На завершення ще й фляготримача в лотереї виграв. І смс-ка від Байкпорталу порадувала – сервіс, бляха-муха :)
Коротше: берись, чуваче, за матчасть і буде тобі щастя. :)
Копірайт: фото - Igor Petrushchenkov

Немає коментарів:

Дописати коментар