Дещо запізніла публікація, але ладно...
Для початку три рядки філософії. Мій звіт про попередню гонку завершився фразою «Учи матчасть…» Все зводилося до того, що або тренуйся і займай високі місця, або нєфіг… На рідному Гайку вдаряти «ліцом в грязь» аж ніяк не хотілося.
Для початку три рядки філософії. Мій звіт про попередню гонку завершився фразою «Учи матчасть…» Все зводилося до того, що або тренуйся і займай високі місця, або нєфіг… На рідному Гайку вдаряти «ліцом в грязь» аж ніяк не хотілося.
Власне, саме проведення довгий час стояло під
питанням. Допоки найголовніший організатор Руслан Підгорний не вийшов на зв’язок з
Італії. Звідти ж він і координував процесом.
За місяць до гонки я виїхав на трасу перший раз. В
темпі вище середнього проїхав коло приблизно за 10:40-10:45 і заглянув у
статистику. Мої дані за осінь 2013 становили 11:25 перше (і краще) коло і 12:25
середнє. Кгхм, аднака… Наступного разу я додав швидкості і видав 10:20. Чесно
кажучи, аж пожалів, що невдовзі їду на море і цей відпочинок зіб’є мені всю
підготовку.
Тим не менше… За тиждень з хвостиком я з Русіком
Пенькасом насипали контруклон на найстрьомнішому елементі траси. Попередні рази
чимало гонщиків долали цей вертоліт пішки. Згораючи від нетерпіння, в той же
вечір подався його прикатувати. Сам контруклон був ще м’яким, а під’їзд до
нього ми зчесали – від чого суттєво погіршилося зчеплення. Все це призвело до того, що шандарахнувся і
погнув сідушку. «Хто спішить, той людей смішить».
За два дні до гонки ми зібрали на стартовій
галявині шість пакетів сміття.
А ось уже і гонка. Петлю на стартовій прибрали.
Нарешті до мене дійшло чому так відрізняються результати осеней 2013 і 2014…
Хоча тут приховувався певний дефект – викатані автомобілями колії призвели до того,
що один з юніорів на них загримів. А може він банально не зорієнтувався в
повороті?...
Юніорів було четверо, експертів майже два десятки.
І розтягнулися вони досить таки довжелезним ланцюжком. Стабільно швидко їхав
паровоз із перших трьох гонщиків. А переможець серед юніорів з гандикапом
добрав декількох останніх експертів.
13:30. Наш старт. На вертольоті стоїть курява. «Навпомацки»
знаходжу контруклон. На підйомі за ним з’являються перші пішоходи. Трохи
сумбурно, але проїжджаю. Перші два кола їду паралельно із Дмитром Щипаком і
Юрієм Матюхом. На третьому колі відпускаю їх дещо вперед. На сінглі добираю №44.
І ось уже знову з’являються в полі зору 7-9 місця.
А далі був епік-фейл…
Перед виїздом на берег річки є невелика піщана
ділянка. Заїжджаючи на неї, я не впорююся з керуванням і виконую сальто мортале
з приземленням на голову.
Фуххх… Вперше реально зрозумів для чого
велосипедисту шолом. Очухавшись, сідаю на вел. Якогось дідька не працюють
передні гальма. Передня манетка вказує на третю передачу, а ланцюг на другій. Маніпуляції
2-3 нічого не дають. До всього ще й голова частково зайнята дослідженнями
нововиниклих у ній зірок. Світосприйняття, одним словом, стало іншим…
Хотілося зійти з дистанції. Хрен з нею, з головою,
але їхати швидкісну трасу на другій передачі якось зовсім не комільфо. Тим не
менше, скидання на 1 і повернення на 3 дало результат (нєфіг міняти троси в
переддень гонки). Гонка триває.
Відразу за яром знову переганяю 44-го. Той, як
виявилося щось напартачив ще на першому колі, тому був круговим і по суті
навіть не конкурентом. Четверте коло їду в повній самотності. Дівчата і кругові
не рахуються. В самому кінці обігнав 120-го, але на апхілі він знову втік.
В підсумку 10-те місце. Грьобаний пірует відібрав
дів гарантовані позиції. Вище? Хтозна… Це вже умовний час.
ПС. В якийсь момент я хотів видалити звіт про
Пущу, але потім подумав, що хай залишається для порівняння. «Трєньки рішають»
:)
Зате отримав певний досвід. Як сказав на днях Андрій Гривко - Чим більше стартів,тим більше шансів на перемогу!
ВідповістиВидалитиТак що не засмучуйся і готуйся до нових гонок. Успіхів тобі у подальших стартах! ;)
Дякую, взаємно :)
ВидалитиЩе донедавна сприймав гонки як щось із розряду "а чому б не проїхатися?.." Але в останній рік почав проявлятися спортивний азарт.