Власне, вона мала
бути зовсім не спонтанна, а планова, але два місяці тому я не догледів
реєстрацію на традиційний конституційний велопохід і тепер на душі легенько
подряпували кошенята. Будучи десятим у резерві, тихенько змирився і наскладав
альтернативних планів у вигляді автоквесту, риболовлі і підготовки гайківської
велотраси…
Аж ось за добу до
від’їзду – лист щастя від Вітокса! Дещо з сумом і жалем, але все переплановане
нахєр! )) Онлі Карпати!
Маршрут Яремче-Надвірна-Коломия-Бучач-Тернопіль. Тема на форумі
тут. 22 учасники. Бюджет орієнтовно 1700₴. Формат походу – цивілка, тож речей
по мінімуму, ніяких баулів. Прогноз погоди лякає грозами – кидаю дощовик,
вітровку і пакети для сміття.
П’ятниця, 16:15.
Мої «сволочиська» в зборі (це таке дружнє звернення після минулорічного походу,
який починався у Волочиську). Крім нас у двох вагонах, чимало пішохідників та
інших велотуристів.
Запланований маршрут:
День 1
День 2
День 3
День 4
Запланований маршрут:
День 1
День 2
День 3
День 4
День перший. 25.06.2016. Синячка.
43 км / 1024 метрів набору.
43 км / 1024 метрів набору.
8:28, станція
Яремче. Збираємо велосипеди і через залізничний міст прямуємо до місцевого
водоспаду. Тут доволі людно, але ми протискуємося до каміння і влаштовуємо на
березі сніданок.
Далі так би
мовити «з корабля на бал». Початок подорожі не передбачав ніяких поділів на
хард/лайт-варіанти тому всі дружно й радісно карабкаються на гору Синячку. На
відміну від минулорічної Парашки, вона в цілому проїзна за деякими винятками.
Підніжжя нестійке: багато «живого» і подекуди мокрого каміння. Часом доводиться
спішуватися.
Перший прокол.
Латається Індік. Ненадовго. Через 10 метрів камера вибухає і всі зусилля йдуть
коту під хвіст.
Голова з трьох
лосів відривається вперед, а інша частина групи розтягується довгим ланцюжком –
хто через швидкість, хто через відсутність треку. Через це ми періодично
перетинаємося з одними й тими ж пішохідниками. Одна з груп шукає водоспад
Дівочі сльози, але залишає його внизу.
Далі дорожнє
покриття вирівнюється. Великі булижники зникають, але збільшується кут підйому.
Стабільний режим 1-1/пішки. Пульс зашкалює.
Коли здавалось би
дорога дещо полегшала, у нас трапилось ЧП. Андрій Страдіварі зробив черезрульку
і болісно приземлився. Переломів на щастя немає, але сильний забій і больовий
шок. Дуже вчасно під’їхала Нива, яка відвезла його вниз в село Постоята. Мужики
також викликали швидку, за що їм величезна дяка. Катя поїхала з Андрієм.
Спускаємося частково пішки з двома велосипедами в нагрузку.
Надвірна.
Черговий прокол. Вгадайте хто? На обличчі Сео жирним капслоком написано ЯК? Процитую Вітокса: «Скиньте хтось по Скайпу камеру 29" з "престою", бо тут усі веломагазини зачинені. Краще відразу три».
Гроза зрештою
пройшла стороною, а ми сидимо під місцевою ЦРЛ в очікуванні товариша. У планах
був ще заїзд на водоспад Пробій, але через форс-мажор так само скасували.
Готель Смарагд
знаходиться безпосередньо в центрі Надвірної. Велосипеди в гаражі, готують
ситно. Після вечері вирішили трохи прогулятися містом. Крім вирваних нещодавнім
ураганом з корінням дерев більше нічого цікавого не надибали. Незважаючи на
вдвічі менший від запланованого набір висоти, день видався виснажливим і
засиналося на ходу.
День другий. 26.06.2016. Купі-купі.
69 км/378 метрів набору.
69 км/378 метрів набору.
Набір сьогодні
передбачається вдвічі менший, але небесна канцелярія продовжує душити.
Руїни Пнівського
замку… За п’ять років, що я бачив його востаннє, тут підняли прапор. Над
зарослими руїнами розвівається пошарпаний стяг – виглядає неймовірно
патріотично. Навколишні дороги нагадують місячну поверхню. В одному з
найближчих лісів знаходимо зруйнований ракетний ангар.
Через 20 км ще
один підвісний міст і друге купі-купі з обідом. Наступний за треком міст знесла
вода. Місцеві малі показують нам місце для переправи. Найвужче з найшвидшою
течією :)
Ладно, додамо
трохи кілометрів і переїдемо ближче до Коломиї. Частина групи захотіла
різноманіття і таки перейшла вбрід трохи вище за течією.
У дворі готелю є
велика гойдалка і альтанки. А велосипеди завели в банкетний зал. Так урочисто
велики рідко ночують.
Ах яке життя
прекрасне! Попереду дві сотні кілометрів і півтори тисячі метрів набору
захопливої прогулянки мальовничими Медоборами в режимі сінглспід з безліччю
веломагазинів уздовж маршруту… Ну ти Русік і каркуша... Хоча до чого тут
Русік – треба вчасно ТО робити.
Ніч. За вікном
якийсь місцевий Лесик обізвав такого ж місцевого Любчика чимось нехорошим. Ні,
Любчик звісно не образився, але ж Лесик неправий і Любчика він не поважає…
День третій. 27.06.2016. Хто в ліс, хто по дрова.
96 км/1095 метрів набору.
96 км/1095 метрів набору.
Сьогодні цілий
день хмарно і прохолодно. Снідаємо о сьомій, щоб встигнути на електричку. Через
трабли з передньою перекидкою триматися в голові мені сьогодні явно не світить.
Напрошуюся в замикаючі. Тепер я маю рацію і слідкую за тими, хто в хвості або
поломався.
Електричку до
станції Гвіздець скасували. Не дуже то й хотілося в Гвіздець… :)
Виїжджаємо в поля.
Рельєф дає можливість кайфонути черговим суто велосипедним моментом – ґрунтовим
спуском без гальм зі швидкістю овер 50 км/год. Аааа!!!
Внизу афігєнський
пейзаж. «Ти це сфоткав?» – питаю Блейза.
Після обіду я мав
би передати роль замикаючого, але вирішив їхати так і далі. Помилкове рішення.
Їзда не своїм темпом протягом дня дається взнаки і в другій половині починає
сильно виснажувати. Зрештою міняюся – +5 до швидкості :)
Дістаємося
Дністра. Обідаємо на берегових кручах. Внизу тусуються байдарочники. По ліву
руку кругла вежа Раковецького замку. Спускаємося вниз і вуаля! – вона
квадратна. У мене вибух мізків. Щось не те… Вона ж тут одна… І в інших якось
незручно питати… Розгадка в кінці звіту :)
Вкотре виникає
загроза дощу. Заїзд на Русилівський водоспад скасовується. Хоча Індік, Блейз і Джой Дівіжн туди
поїхали. А далі була якась анархія. Частина групи дещо раніше залишилася в
Золотому Потоці, ці троє подалися на додаткову петлю. Нас стало менше і ми
розгубили один одного. Женя й Настя вирішили тікати від дощу через шосе. Я
опиняюся в голові з Ларисою, бо у неї є трек, а у мене рація. Лариса рве вперед
у повній впевненості, що ми когось наздоганяємо. В результаті у Жизномирі ми не
можемо ні з ким вийти на зв’язок.
– Віталік?
– Максим?
– Хто-небудь?
– Хто-небудь на
зв’язку – відповідає Блейз.
З-за повороту
з’являється трійця з водоспаду. Так блін, ви ж накрутили зайву петлю… А де ж
інші? Під’їжджають Вітокс і Пітонич. Де Іванка і Віка?.. – Теж на трасі.
Перерахували хто де – ок, сходиться.
Перед Бучачем
мокро. Дощ оминув усіх, крім Насті й Жені, які від нього вирішили втекти
стороною.
При дорозі їмо
черешні. Уже помиті :) По суті, це всього лиш друге дерево на нашому шляху.
Минулоріч ягідних зупинок було по декілька щодня.
В Бучачі
заїжджаємо на руїни замку. Теж не ахті і з прапором (навіть двома), але якось
він гармонічно вписується в пейзаж. Взагалі, архітектура Бучача виглядає досить
затишно. На одному з пагорбів височіє трьохсотрічний монастир отців Василіян
заснований магнатом Стефаном Потоцьким. Неподалік ненабагато молодша ратуша. У
центрі досить багато вікових будинків. А враховуючи горбисту місцевість все це
можна побачити як на долоні десь із височини.
Перед сном Сео
стрибає на батуті. Здається, чи не найбільше задоволення від поїздки отримав
саме він. Його захоплювало все, що він бачив. Ну, і ще Блейз – але йому завжди весело :)
День четвертий. 28.06.2016. Паломництво.
85 км/993 метрів набору.
85 км/993 метрів набору.
Посеред ночі нас
розбудив грім. Гроза, яка примарою висіла попередні три дні, вирішила нас
пожаліти і пролилась вночі. Зате залишила лише один варіант маршруту. Після
такого потоку води про ґрунти не могло бути й мови.
В Підзамочку
їдемо на руїни замку. Видно, що щось трохи підлампічується, але чи
відповідатиме це зображенню на промоплакаті поки невідомо. На даний момент
просто чотири напівстіни і в’їзна брама.
Частина їде в
Зарваницю, частина залишається на додатковий ремонт. Збираємося біля магазину
на закупи на обід. Пітонич холіварить на
тему алюм/карбон і в кого найдорожчий велик.
Дорога на виїзді
з села збила з пантелику – тонкий шар бітуму, засипаний щебнем. Мабуть
недаремно Автодор не згадувався у тому списку.
– Я не проти.
Почекаємо хвіст і вирішимо.
Приїжджає хвіст:
– Ну що, хто за
ґрунт?
Двоє. Oto niespodzianka! :)))
Джой Дівіжн і Сео
погнали вперед. Я вклинився у паровоз до Блейза, Індіка, Жені Ей-Тім і Норки.
По рівній поверхні їхати на колесі просто кайф. Тупо зосереджуєшся на задньому
колесі того, хто їде попереду і додатково реагуєш на перемикання зірочок.
За пелетон
величезне дякую! Без третьої зірки це був найоптимальніший варіант. Щоправда в
якийсь момент я вирішив рвонути вперед за що так само величезне вибачення. З
мене должок :)
В Золотниках
чекаємо на тих, хто позаду. Підтягується Віка і каже, що на ґрунт повернуло
більше, ніж двоє:
– Віталік, скільки
людей з тобою грунтом?
– Ми їдемо за вами,
бо тут болото.
Тю… А як же
хардкор? :) Зате вони бачили буйволів, а ми ні.
В Ходачкові
зустрічаємо Сео, але він знову від нас тікає, а через декілька сотень метрів
Джой Дівіжина. Ідея рвати вперед самому трохи його притомила і він приєднується
до нашого паровоза.
Під’їзд до
Тернополя із західної сторони афігєнський. Це тобі не 5 км східного тягуна. Тут
можна розігнатися до 50 км/год їдучи в пелетоні.
Біля в’їзного
знаку нас вкотре зустрічає Сео з фотоапаратом. Світлинка на пам’ять. По дорозі,
сигналячи, проїжджає пікап. У вікні радісне обличчя Максима. «Ах ти ж чітер!»
Насправді він вирішив остаточно перехопити лідерство за кількістю проколів.
Завершальним акордом став вибух камери. Ґаме овер. Переміг.
Тут мала бути та сама фотка Сео, але він свої ще фотки не виклав, а у мене нема терпіння, бо я вже дописав. Тому спробував відтворити графічним редактором як можна ближче до оригіналу )) |
До поїзда навіть
з урахуванням вечері вдосталь часу. Заїжджаємо в парк поруч з озером.
Катамарани! Півгодини радості і крутіння невелосипедних педалей.
Насамкінець подяки. Оргу; тим, хто займався готелями;
фотографам; тим, хто допомагав у ремонті; тим хто розказував веселі історії;
тим, хто тягнув мене у паровозі; тим, хто в останній момент витягнув мене в
похід і взагалі усім, хто склав чудову компанію. Бо як кажуть: хочеш їхати
швидко – їдь один, хочеш їхати далеко – їдьте разом.
Немає коментарів:
Дописати коментар